Nå er virkelig høsten her, regn og atter regn.

 

 

 

Ja så var det mandag og ny uke og den startet veldig vått med mye regn, er jo greit det også for ja kanskje det blir nok vann i magasinene våre slik at det blir nok til at vi slipper strøm rasjonering til vinteren haha selv om jeg ikke har troen på det.

 

Strømmen blir i alle fall ikke billigere det kan vi bare glemme for her i landet skal jo strømmen selges til utlandet, tjener mye på det og ikke minst den prisen som vi vanlige folk må betale selv med strømstøtte forstå det de som kan.

 

Det med at det var vanlig folks tur som var valgflesket dette valget, ja det var og er vanlig folks tur til å betale for gildet sånn at de rikeste skal fortsatt få strømstøtten sin og de som har minst må tenke på hva de bruker strømmen til. De som har minst fra før ender opp med mye mindre, så de fattigste er de ikke innunder det å være vanlig folk jeg bare lurer.

 

Dette er bare noen tanker jeg sitter med, ikke det at jeg veit det er riktig bare sånn at det er sagt.

 

Jeg fikk handlet på morgenen og har vært oppe hos venninnen min på kaffe og skravling, og var oppe og handlet for henne også sånn at hu fikk i hus det hun trengte.

 

Har også betalt to regninger så jeg ble ferdig med det, alt som er gjort trenger jeg ikke å gjøre i morgen eller senere.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Været kan vi ikke gjøre stort med, håper dere slipper rasjonering på vann gjennom vinteren. Vanlige folks tur var bare løgn. Ingen av dem får min stemme. Ikke i fjor og ikke til neste valg.
      Sola skinner her og fint vær denne dagen.
      Farmen i kveld, og hvem som blir storbonde gjenstår å se. Ordføreren mista lappen leste jeg i avisa. Litt fort for å rekke ferja. Han som gikk ut og havna på Torpet. Han forlot Torpet. Ville hjem. Ha en fin dag.Klem til deg fra meg.

      1. Nei været får man ikke gjort stort med, håper ikke det blir rasjonering verken på vann eller strøm til vinteren. Ja det med vanlig folks tur var bare valg flesk og løgn. Jeg har bestemt meg for å velge noen som ikke kommer med noe som fenger meg under valg stander eller noe som har med valg å gjøre, bare ta ett parti og se hva som skjer eller la være å stemme får se ved neste valg.

        Her regner det som i går men ut skal jeg uansett.

        Ja farmen i kveld, storbonden blir vel ordføreren tror jeg er jo ikke sikkert. Jeg leste at han hadde det litt travelt med å rekke ferja så han mistet lappen haha. Så han valgte å dra hjem ja sånn kan det gå.

        Ønsker deg en kjempefin dag i solen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg