Nå er vi inne i siste uken denne måneden, har gjort meg klar til denne ukens handletur.

 

 

 

Så er vi kommet til siste fulle uke i april, neste uke starter med 1 mai som er en rød dag og da må jeg i dag handle inn til også neste uke for den mandagen kommer det ikke noen kroner inn på konto det blir harde bud men det må bare gå bra. Hvis ikke så blir det bare å komme seg ut og samle flasker,  enda er det dårlig med tomflasker så da må jeg spare inn på noe som er som jeg trenger.

 

Jeg skal snart ta den handleturen håper bare på at regnet gir seg snart, for akkurat nå så regner det for mye for min del å gå i butikken.

 

Så det blir litt frokost og en kaffekopp så er jeg ikke sulten da jeg går i butikken, skal ikke komme noe i kurven som jeg ikke har skrevet på handlelisten haha for det skjer ofte hvis du går i butikken sulten.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg