Nå er vi faktisk midt i juni, tiden går jammen fort.

 

 

 

Ja i morgen så er det den 15 juni og da er vi midt i denne måneden også, tiden flyr når en er i godt selskap ja i mitt egent selskap som jeg har lært meg og trives i for jeg har ingen andre å være i selskap med.

 

Får se om neste måned går like fort for da er det snart høst og skole start igjen, så kommer vinteren og da ønsker jeg meg vinter og ikke kaldt og snø så mildt og slaps og is.

 

Ja tiden går så fort at jeg kan si at jeg ser fram til vinteren igjen, for med det været vi har nå så ønsker jeg meg sommervær ikke høstvær og så har jeg et ønske med en god gammeldags vinter.

 

Nå blir det vel noen som må kaste seg på tastaturet og slenge med fingrene, hadde de sakt det ansikt til ansikt så heter det slenge med leppa.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg