Nå er vel tiden inne for å finne senga.

 

 

 

Ja nå er jeg utrolig trøtt og sliten, faktisk så er øyenlokkene veldig tunge nå så det skal bli deilig å ta ett møte med puten. For det har vært en del i dag, ikke alt jeg deler på bloggen min heller sånn er det bare. For da hadde vel folk bare vridd og vrengt på det, hadde vel blitt både analysert å tatt ut av kontekst så noe lar en faktisk være å skrive om selv om det hadde vært bedre å kanskje dele det men jeg gjorde det ikke for det var for vondt å få vonde kommentarer på det.

 

Nei nå skal jeg faktisk avslutte her før jeg sovne før jeg får postet dette innlegget, for øynene glir igjen hele tiden så nå skal jeg avslutte dette innlegget med å ønske dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg