Nå er vel det på tide å finne sengen her i gården.

 

 

 

Ja nå er nok en tung og lang dag gått mot natt, jeg har ikke vært så veldig aktiv her inne de to siste dagene for det er ikke så veldig mye å skrive om og da jeg har skrevet ferdig noe som jeg hadde tenkt å poste på bloggen så så har jeg følt at herre gud så dumt dette innlegget var. Å da ble det ikke postet føler at alt jeg har skrevet har vært for dumt, har følt meg helt udugelig og dum sånn har det vært siden lørdag og er ikke noe bedre nå men jeg tar sjansen nå. Er i en depresjon så da blir også innleggene veldig rare noen ganger men da får dere bare tåle det, for det er ikke noe særlig og være sånn men slik er det bare.

 

 

Nei nå er det vel bare å finne senga og håpe på noen timer på øyet, for nå er jeg så trøtt og sliten så øynene glir igjen hele tiden så det tar så lang tid å skrive ferdig dette innlegget. Håpet om å få noen timers søvn er noe som er relevant om dagen for når du legger deg så slår lakenskrekken inn, nå skal jeg kneble beinhaugen og krype inn under dyna og ta en titt på baksiden av øyenlokkene.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg