Nå er tiden snart inne for å finne senga.

 

 

 

I dag har det snødd igjen og da sier jeg bare huff og meg for da kommer vel regnet igjen, selv om det er meldt kaldere så har jeg ikke troen på det.  Men om det slår til så fryser jo denne snøen som har kommet i dag seg til isen, det hadde vært fin for da kommer kanskje jeg meg ut også.

 

I dag har jeg hatt litt smerter igjen men det går fint, for dette har  vært bare litt og ikke slik jeg hadde det uka før operasjonen så det går framover for å si det sånn.

 

Og kvelden ble fullkommen for Norges herrer vant åpningskampen i håndball VM.

 

Nå er det vel snart på tide å få noen timer på øyet, så da er det vel bare å finne senga her i gården.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Det går nok fint har jo fortsatt noen medisiner igjen så det blir nok en grei natt i natt også, ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg