Nå er tiden inne for en liten tur til haha er det ikke det tro.

 

 

 

Jo for meg så er det tur tid igjen, har spist en liten frokost med en kaffekopp til. Må jo benytte det fine høstværet som vi er velsignet med om dagen, for snart kommer vinteren og snø og is huff og meg som jeg gruer meg til det. Da blir det bare en tur om dagen kanskje, men behøver ikke dvele ved det nå er jo en god stund til snøen kommer får jeg håpe.

 

I dag er det sol og 9 grader her så varmt er det ikke, blir vel bedre utover dagen temperatur messig får jeg håpe. Må vel til pers snart å kjøpe meg en vinter jakke for den jeg kjøpte i fjor har glidelåsen røket på, og glidelåsen er jo dyrere enn det jakka var så det gidder jeg ikke å kjøpe for å si det sånn må jo også gå til noen som kan sy den inn i jakka da er det billigere å kjøpe en ny en.

 

Men nå i denne dyrtiden så skulle jeg ha begynt å spare på våren for å kunne ha kjøpt ny jakke til denne vinteren, så det blir det ikke noe av tror jeg så det blir fleecjakke og en ullgenser som blir vinter bekledningen min.

 

 

Lag dere en finfin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Deilig å komme seg ut ja, og fine høstdager må nytes. Håper selv på at snøen drøyer lenge til den kommer.

      Ser dere har høyere temperaturer hos dere enn vi har. Våknet med +2 grader i dag, og det var rått og litt vasskaldt i luften ute i dag.

      Ønsker deg en superfin torsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja det har vært en kjempefin høstdag, snøen behøver ikke å komme før julaften og være helt borte igjen 1 januar ingen hålke huff. Men været det rår vi ikke over. Det har vært god temperatur i dag ca 15 grader, i morgen er det meldt regn 2 grader det var da ikke mye huff det er kaldt det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg