Nå er tiden inne for å legge kroppen på lading.

 

 

 

Da var dagen gått over til natt sier iallefall klokka, for min del kan klokka si hva en vil for min del jeg kan legge meg når jeg vil å stå opp når jeg vil. For jeg har jo ingenting som sier at jeg må legge meg til den eller den tiden, som uføre trygdet så har jeg ingen jobb å gå til så da behøver jeg ikke å stå opp tidlig så da kan en sove så lenge jeg vil eller at jeg våkner av meg selv.

 

Nå er kroppen og jeg så sliten å trøtt at nå skal jeg legge meg selv på lading så jeg kommer meg igjennom morgendagen også. Selv om jeg ikke har noe som venter meg i morgen slik som dagene er nå for tiden, jeg og venninnen min er mye sammen ingen av oss er syke så da holder vi hverandre med selskap noe som ikke er farlig.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt å sov godt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg