Nå er snart denne helgen over.

Reklame | Cellbes.

 

Nå er helgen snart over og det er jammen bra, i morgen er det mandag og ny uke å det er utrolig deilig. Så nå er det vel på tide og finne senga og våkne opp til en ny uke, for da har til og med jeg muligheten til å i alle fall se andre mennesker.

 

Skal ikke klage for det er noen som mener at det er min egen skyld at jeg er ensom, ok det men er det min skyld at den eneste personen som forsto meg er død ja min mor det forstår jeg ikke er min skyld. Er det det så veit ikke jeg det var ikke jeg som ga min mor lungebetennelse i januar 2019, men jeg skulle gjerne ha byttet plass med henne for det livet jeg har nå det er ett liv jeg ikke har ønske om å ha.

 

Nei nå får jeg prøve å være positiv for ellers så får jeg vel enkelte kommentarer på at jeg burde være positiv, men det er ikke mye positivt i livet nå.

 

Nei nå skal jeg krype godt innunder dyna og håpe på at jeg får en hel natts søvn sånn at jeg kan starte uken utvilt, slik at jeg kan klare å gå meg en kjempe lang tur for det har jeg et stor ønske om for dagen i morgen.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

Cellbes//Cellbes//Cellbes//Cellbes//Cellbes

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg