Nå er senga neste, skal bare se ferdig Rosenborg kampen mot Østerikes Lask.

 

 

 

Skal nå bare se ferdig Rosenborg mot Lask fra Østerrike det ser ut som det kan bli uavgjort eller så blir det et nytt tap på hjemme bane i Europa ligaen.

 

Og da den kampen er ferdig så skal jeg ut med denne lille karen så han får gjort det han skal før vi finner senga, er nå så trøtt og sliten begge to så det skal bli godt og ta kvelden nå snart.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Jeg bryr meg ikke om Black Friday-hysteriet, men noen priser er faktisk reelle lave priser. En kan følge med på et nettsted om prisene i utgangspunket, for da ser man om det er rett den prisnedsettingen de gjør 🙂

      Ønsker deg og Elvis en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Black Friday kan bare gå sin gang for min del, skal bare bruke det jeg må på mat til meg og Elvis ikke noe mer enn det.

        Ønsker deg og dine en riktig god fredagskveld.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg