Nå er operasjonen over og hjemme nå.

Jeg veit det er noen som er lei av veneflon bilder, men jeg gjør det uansett sånn blir det.

 

Fikk hjelp av ei av sykepleieren til å ta bilde for jeg fikk det ikke til selv.

 

Nå er operasjonen over men fy fillern hvor vondt det var da jeg ble vekket på operasjonssalen, fikk smertelindring da jeg kom til overvåkningen og da jeg kom over til avdelingen som jeg skulle være på til i dag.

 

Kvelden og natten var smertefull men det fikk jeg hjelp til der, det gikk som en drøm og jeg sov vel til sammen i 6 timer i natt.

 

Var til røntgen på morgenen i dag og de kunne bekrefte at operasjonen var vellykket, så var det bare å vente på legevisitten og å reise hjem. Ved hjemreise så fikk jeg med smertestillende medisiner og hjelp til å bestille taxi, det gikk fort og greit og ja jeg er glad at jeg ikke forsøkte meg på å gå hjem på glatt isen for her på gårdsplassen var det ikke strødd er ikke en stein eller ett sandkorn kommet på hålka her ute enda får håpe de kommer å strør snart for jeg kommer ikke ut til postkassa en gang.

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag og kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

20 kommentarer
    1. Velkommen tilbake. Godt å høre at alt gikk bra, og at du fikk all hjelp du trengte. Flott at du fikk smertestillende med deg. Du får ringe kommunenen eller hvem som har med strøing og gjøre. Slik at de kommer til å strø sand utenfor der du bor. Bare si at det er så glatt at du gled på isen å brakk håndleddet. Fortsatt god bedring og en god klem til deg fra meg.

      1. Jo tusen takk for det orket ikke å skrive noe i går kveld. Ja det var veldig godt at det gikk bra, de var noen engler alle sammen som jobber der. Ringe han som måker snøen for det er han som strør også, han verken måker eller strør noe godt så jeg får ta det med styrer tror jeg. Hun veit alt om hendelses løpet og at det var der alt skjedde, tusen takk dette blir bra til slutt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Å tusen takk nå blir nok håndleddet bra igjen fortere enn uten den operasjonen, å ja jeg skal ta godt ivare på meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takker så mye, ja det syntes jeg også at det gjorde. Nå er det lettere å bli bra igjen fra denne skaden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så godt og lese at det har gått bra og at du fikk hjelp på sykehuset. Og at du fikk med noen tabletter hjelper deg med smerter som sikkert kommer og går den første tiden nå. Nå må du bare tenke på deg selv og ta det pent noen dager. Veneflon bildet var helt på sin plass nå som du er operert. Sender deg en god bedringsklem og godt og lese innlegg fra deg.🩷🌹🌹🥰

      1. Det gikk veldig bra når det gjelder operasjonen, de på avdelingen der jeg overnattet var de utrolig greie. Det ortopeden som bestemte at jeg skulle få dem tablettene med hjem, for de smertene som jeg kommer til å ha i 4 til fem dagene kan være harde å takle. Ja jeg skal nå ta det pent i noen dager nå og bare tenke på meg selv. Ja det syntes jeg også passet inn til dette innlegget.

        Tusen takk for klemmen jeg tok den imot med en hånd, det kommer flere innlegg utover.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Tusen takk, ja den var helt vellykket utfra røntgenbildene som ble tatt i dag og håper at det er vellykket etter det også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Godt å se at du er ferdig med operasjonen, og at alt gikk bra🙂
      Fortsatt riktig god bedring til deg. Kos deg og slapp av som best du kan 🙂🥰

      1. Jeg syntes også det er godt at operasjonen er ferdig, for så redd som jeg var til den men så gikk jo veldig godt å bli ferdig.

        Tusen takk, skal kose meg mellom smerte toktene og det samme med å slappe av.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var veldig godt å få det gjort, men fy så vondt det var rett etter operasjonen det var uholdbart.

        Tusen takk og klemmen tas imot med en hånd men det kommer seg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg