Nå er nok en fin vår dag gått over til natt.

 

 

 

Ja nå er nok en vakker og varm vårdag gått over til natt å da er vel det på tide til å finne senga, håper bare jeg får en god og lang natts søvn for nå er jeg så trøtt og sliten at det er vel det minste en kan forlange. Men det er vel ikke dette nok en drøm, burde vel ta meg en tur til legen så en får noe å sove på for nå er jeg dritt lei av å ikke få sove.

 

Nå skal jeg iallefall finne senga og kneble beinhaugen og ta meg en titt på baksiden av øyenlokkene mine for å se om jeg klarer å sovne før klokken er fem på morgenkvisten som jeg gjorde forrige natt, det er utrolig slitsomt og ikke få mer en tre timers søvn hver natt for det går jo på helsa løs å gå rundt en hel dag uten å ha fått nok søvn om nettene.

 

Med disse få ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Vi snorkes og så sees vi i morgen.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg