Nå er nok en dag gått over til sen kveld, Så det er på tide og finne senga.

 

 

 

Det er nok på tide og finne senga her i gården for nå går denne kvelden sakte med sikkert mot natt, jeg er noe trøtt og sliten nå så det er vel bare og gjøre seg klar for senga.

 

Må jo bare ut en tur med Elvis gutten min så han får gjort det han skal før vi sier natta til verden rundt oss, blir ikke lenge til det nå.

 

 

Slik ser det ut når vi to finner senga for natten og gjett om jeg gleder meg til å kunne lukke øynene mine og sove meg igjennom natten, så får en håpe at dagen i morgen går like fort som dagen i dag har gjort for da er det bare og vente og se i morgen om det skjer. Ønsker dere alle en riktig god natt så sees vi på bloggen i morgen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg