Nå er nok en dag gått over til kveld.

 

 

 

 

Det har vært en fin dag værmessig igjen men det har vært en del vind, har vært på mange fine turer i dag men de ble ikke så lange for vinden gjør at smertene blir mye sterkere enn vanlig. Men jeg klarte å gå tre turer i dag men ingen bading i dag, så langt orket jeg ikke å gå så langt som jeg må for å komme til stranden.

 

Er glad for at jeg ikke gikk så langt for da hadde jeg nok ikke fått sove til natten, er bare å håpe at det hjelper med paracet for det er det eneste jeg har til å hjelpe meg for smertene. Så det er bare å krysse fingrene om at det hjelper, jeg har troa for sovner jeg så sover jeg meg igjennom natten hvis det ikke blir noe bråk.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Kjipt at du sliter med så mye med smerter.
      Har en mann som har samme problem.
      Vondt i hofter og knær. Så det går mye Paracet.
      Ønsker deg en fin dag.

      1. Ja det er veldig kjedelig, å ha disse smertene men de må jeg leve med. Ja det går mye i paracet her også.

        Huff det er ikke bra at han skal ha så smerter i hofte og knær da, er det ingenting de kan gjøre med det for han da.

        Dagen min har vært fin den.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg