Nå er nok en dag gått mot kveld.

 

 

 

 

Da er det blitt bek mørkt ute så jeg kan vel kalle det kveld nå, i allefall når det gjelder lysforholdene så er det kveld nå. Jeg har da fått gjort litt i dag vært på tur og oppe hos venninnen min på kaffe og skravling, og jippi jeg fant en tomflaske i dag det er den første på flere uker så blir ikke mye akkurat det ble jo tross alt 3 kroner i dag da så skal ikke klage. Å så har jeg vasket klær og fått hengt det opp på stativet her i stua, å så har jeg vasket gulvet men jeg har ikke buret inn ved for jeg har ikke ved ovn så det trenger jeg ikke haha.

 

Nå skal jeg bare slappe av og ta livet som det kommer i kveld, har ikke det helt greit i kroppen for å si det slik smertene i leddene er ikke gode men det får jeg bare tåle.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg