Nå er nok en dag gått mot kveld.

 

 

 

 

Startet dagen med å se på tv og lese noen blogger ja når dagen startet så tidlig som 05.00 da har jeg god tid til det meste, når klokken nærmet seg 10.00 så tok jeg meg en kopp kaffe og det siste knekkebrødet jeg hadde. Fikk ikke handlet inn noe i dag sånn er det bare, så jeg får vente med å spise middag eller den siste brødskiva til helgen. Skriver ikke dette for at noen skal syntes synd i meg for det er det ikke, mange som har det som meg eller verre enn det for å si det slik jeg får ikke inn trygd i dag her er det ingenting før på mandag. Jeg skriver det bare for å få det ut av systemet, ønsker ingen almisser for det er det flaueste jeg veit vil jo klare meg selv så jeg håper jeg finner 7 flasker i morgen så jeg får kjøpt knekkebrød til helgen.

 

Fikk også regningen fra øyenlegen i går med frist i dag, er det virkelig så kort frist tenkte jeg og betalte den for å slippe forsinkelses gebyret for da hadde den blitt enda dyrere og det vil jeg ikke .

 

Nå ser jeg på håndball kamp mellom Tyskland og Island herre EM på tv3.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

8 kommentarer
    1. Men kjære deg, er du så “skrapa”? Tom for BÅDE penger og mat? Ingenting i fryseren heller? Når får du trygd da?
      Har du en Kiwibutikk i nærheten? På “min” Kiwi selger de datovarer til halv pris, og frukt som ikke er helt topp, til 10 kr pr kg. Ofte masse banan. Benytter du deg av sånt? Det gjør jeg 😊

      1. Er tomt ja overalt men jeg klarer meg, trygden gikk inn på min forvaltning på nav i går den har ikke jeg tilgang på jeg får penger til mandag.

        Jeg handler bare på KIWI og handler bare datovarer og knekkebrød.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Er det matsentral i din by slik at du kan få utdelt litt mat? Mange som går dit både folk i jobb og de som har lite å rutte med. Var på butikken i går og oppdaget at mange varer var gått opp en god del i pris. Skremmende utvikling det er blitt i matbransjen. Klem til deg fra meg.

      1. Vi har ingen matsentral her i byen, de frivillige som har matutlevering henter mat på matsentralen i Oslo. Har utlevering på torsdager min gruppe får mat 2 hver torsdag og den andre gruppa de to andre ukene. Ja prisene har gått unødvendig høyt opp i pris, en skremmende utvikling i matvarebransjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. er fælt du skal ha det slik,og du er vel trett åv å høre dette,men du får jo flere tusen mindre enn det nav gir til livsopphold, har du en fast du snakker med hos nav,?kan ikke ha det slik,kan du søke gjeldsordning?min venninne hadde det,mente ikke å blande meg,syns bare det er trist at du har det slik,klem fra meg,skal til hjertelege nå🥰

      1. Ok de mener det motsatte at jeg har utbetalt litt over deres livsoppholds norm, ja hun som er min forvalter og betaler alle mine utgifter utenom telefon, lege, psykolog, tannlege og andre utgifter. Trenger ikke gjeldsordning for all gammel gjeld har jeg nå betalt.

        Skal nok klare meg fra nå betalte siste avdrag på gammel moro. Håper det gikk bra hos hjertelegen .

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg