Nå er nok en dag blitt kveld, handlelisten er skrevet.

 

 

 

Så er en ny dag gått og den gikk nesten litt for fort, enda det har regnet i nesten hele dag. Sov litt lenge i dag etter en natt med nesten ikke søvn, men det gikk jo fikk sove når klokken var 03.08 så jeg fikk jo litt. Å da kom naboen som bråkte sånn opp for å si unnskyld, å han hadde med seg en flaske vin til meg det behøvde han ikke.

 

Den skal jeg og venninnen min kose oss med til ett andebryst jeg fikk av en kompis, det skal vi gjøre til onsdagen på verandaen uansett vær.

 

I dag så har det regnet hele dagen i dag, men det gjør det da ikke noe så jeg gikk en kjempelang tur og var også å badet det var sykt deilig i dag.

 

Og så skrev jeg handleliste til i morgen, den ble ikke lang trenger bare gulost og knekkebrød å det er jo overkommelig.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Godt at du fikk en unnskyldning og en flaske vin på kjøpet. Da kan man kose seg med god mat og litt vin i glasset. Du har nok vært og handlet allerede tenker jeg. Nyt dagen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja han sto ganske så slukøret utenfor døren, med flasken og sa unnskyld for bråket. Ja da kan jeg feire på den 23.06 som jeg får vaksinen min, den andre dosen og er fullvaksinert.

        Jeg gikk ikke og handlet i dag tidlig er akkurat kommet inn etter handelen nå, har sittet på legevakta og vært til å tatt bilde av lillefingeren min som jeg klemte i døra i dag tidlig da jeg skulle gå i butikken var ikke brudd men en kraftig forstuet og en liten brist rett over leddet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg