Nå er natten her og håper på å få sove i natt.

 

 

 

 

Så var natten her og jeg sitter her og skriver jaja har enda ikke fått karret meg i seng, er ikke så enkelt når kroppen verker og det er kaldt og vått og rått ute ja det regner som bare det ute. Og kroppen min blir da ett rent helvete å leve med, er jo blitt ganske så vant til det nå men i kveld er den helt uholdbar den smerten. Får bare knaske i meg ett par paracet selv om de ikke virker noe særlig på smertene, er jo det eneste jeg får for smertene mine så jeg må pent lære meg og leve med dem sånn har helse Norge blitt at en må lære seg og leve med ett rent smertehelvete. Nei nå får jeg avslutte her og slepe meg inn på soverommet og håpe på at jeg sovner etter hvert.

 

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig fredfull og god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Fælt du skal ha det slik med smerter, trodde du fikk noe som fungerte bedre en tid tilbake, gå til legen og forlange noe som virker, klem

      1. Ja de virket bra de jeg fikk for en tid tilbake, men det var bare en prøveperiode sa legen min så fikk jeg dem ikke lenger. De fungerte veldig godt men nei da det var bare de ti tablettene så var det stopp, nå er det tilbake på paracet.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg