Nå er morgenturen unnagjort, skal nå sette meg ned med maling og lerret og svamper.

 

 

 

 

Ja så var jeg ferdig med morgenturen for i dag og fant faktisk en flaske, jaja ble ikke så mye i dag heller men slik er det bare. Nå skal jeg sette meg ned med maling, lerret og svamper å se hva det blir ut av det, jeg er ingen flink maler så jeg kan vel ikke kalle det jeg gjør for kunst men noe blir det jo.

 

Jeg bruker maling som terapi for da må jeg stenge tankene ute, jeg tenker ikke på hva jeg skal male jeg sier til meg selv ikke tenk bare gjør så da kommer jeg inn i en verden uten tanker for en liten stund det er deilig det. Da slipper jeg og tenke på alle mine bekymringer og de er det mange av, og de fleste bunner ut i hvordan livet er blitt nå nei jeg får avslutte dette innlegget her så jeg ikke skriver meg inn i ett tema som er tabu her på sosiale medier.

 

Lag deg en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg