Nå er morgenturen unnagjort, litt for varmt men ellers bra.

 

 

Men deilig var det og være ute på tur innbringende var det også, plukket med meg to fulle bæreposer med tomflasker og da blir det jo en del kroner av det. Fant også en femhundre lapp som noen hadde mistet og de som finner den er jo den som er vinneren spør du meg, og da ble jeg glad for jeg kan jo spare fem hundre ekstra av det jeg får i uken som kommer i morgen. Det er ikke mye skygge og oppdrive om morgenen så vi måtte gå ned til elva for der er det litt trekk så det ble ikke så varmt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

Aud-Marit

2 kommentarer
    1. Nå er det varmt her også. Kattene har funnet seg skygger rundt om i leiligheten. De våkner ikke til liv før litt ut på kvelden.

      Selv går jeg tur 3 dager i uka, men dagens trimtur tar jeg i kveld når varmen har gitt seg.

      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det er vel sånn at kattene blir litt slappe i varmen også.

        Du er flink som går turer, jeg må fint gå ut jeg for Elvis har ikke lært seg og gå på porselenet han da, å så må jeg ut og gå på grunn av leddene mine. Må også ut for og sortere tankene litt sånn er det bare.

        Ønsker deg en fin mandag.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg