Nå er middagen/kveldsmaten spist det ble linsesuppe, det var godt det.

 

 

 

Fant ut at jeg ville ha suppe i dag nå som høsten nærmer seg så er det godt med suppe, jeg valgte meg linsesuppe som var kjempe god. Jeg elsker suppe og jeg elsker linser og bønner så det ble en blanding av det, å gud så mett jeg ble av en skål med det en suppe skål  det ser ut som en liten bolle.

Billig var den også en boks med linser koster ikke så mye og heller ikke bønner grønnsaksbuljongen hadde jeg fra før, så middag for 20 kroner er jo ikke så mye syntes jeg da var min vri på taco fredag og det var billigere også.

 

Eller skal man si for to middager har jo igjen like mye som jeg spiste i dag så jeg kan lage det en gang til i løpet av helgen, så 10 kr for en middag og har en igjen til om søndagen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det glemte jeg å skrive at det var sunt så takk for at du gjorde meg oppmerksom på det haha.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg