Nå er kvelden kommet, men ikke til meg.

 

 

 

Så var kvelden her men nå kom smerten i kjeften igjen men det går helt fint, kan vel ta sin tid før jeg får sove men det får stå sin prøve. Det er ingenting som skal knekke meg ikke i kveld i allefall, ønsker dere alle en riktig god natt og noen leser ikke dette før i morgen tidlig og da ønsker jeg dere en riktig god morgen.

 

Dette kommer ikke til å bli det lengste innlegget men det får stå sin prøve, jeg pleier jo ikke skrive så veldig lange innlegg heller sånn er det bare.

 

Nei nå får jeg nok avslutte her for jeg skriver dette innlegget i pausen i ett program jeg ser på, disse reklame pausene er jo så sykt kjedelige syntes jeg da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Håper du fikk sove i natt til tross for smertene i munnen. Synes Paracet ikke hjelper særlig mot smerter. Måtte ta en test i går ettermiddag som mannen hadde kjøpt på apoteket, den var negativ. Forkjølelsen er på tur tilbake. Maten smaker i alle fall i dag!
      Så Farmen og det virket som en livat gjeng. Blir jo gøy å se når det blir mindre mat på gården!

      1. Jeg fikk nå sove litt i natt også, nei paracet hjelper ikke mye på smerter men litt. Det var jo bra at testen var negativ, ja forkjølelse sesongen er tilbake nå godt at maten smakte i dag.

        Ja det var en livat gjeng som er på farmen, blir gøy å se når det blir mindre mat på gården.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei Aud Marit. Jeg syntes det er så leit og lese at du har fått knekt tenner og ikke har råd til og få det ordner. Jeg tok og søkte på nettet nå over hvem som kan søke om ytelser til tannbehandlingen. Spesielt om du har sykdommer som gjør at det går ut over tennene,og folk som har spesielt dårlig råd…så ta og undersøk på NAV og få eventuelt et prisoverslag hos din tannlege på hva det kan komme på. Tannleger har også kompetanse til og hjelpe via Helfo. Du må bare ikke gi deg.. Det vil bli mye dyrere hvor lenger du må gå med slike vonde tenner,. Du må blande Paracet og en Ibux sammen. Det hjelper bedre en bare Paracet. Håper virkelig du får hjelp og kan få ordnet på dine tenner. Har hørt om flere som har fått hjelp via sosialkontoret også. Bare ikke gi deg. Du fortjener ikke og ha det slikt . Håper du får en god dag videre kjære deg.

      1. Jeg har søk om hjelp til dette rett over påske og da fikk jeg avslag, knakk en tann da også og de tre nå så det blir fire til sammen nå. Så jo jeg har gitt opp det så da er det bare å prøve å spare opp selv, uansett hvor lang tid det går så får jeg ordnet det til slutt sånn er det bare.

        Takk for tipset det med å blande paracet og ibux det skal jeg faktisk prøve.

        Dagen min blir nok fin den etter min standard, er ikke så mye som skal til for at min dag blir fin.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg