Nå er kvelden kommet i dag har jeg truffet på ett vesen jeg håper jeg ikke treffer på flere ganger i år.

 

 

 

Jeg var en tur i skauen i dag og da møte jeg på det verste dyret jeg kan møte på å det er huggorm, håper bare så inderlig at dette var siste gangen for i år for nå må det da snart være for kaldt for disse krypa der. Tok ikke noen bilder for jeg snudde ryggen til og kom meg vekk fra det krypet, å så var det for mørkt i skogen for å få noen bra bilder.

 

Jeg satt meg ned på en krak langs elva og koste meg med rett i koppen tomatsuppe, for jeg valgte å ikke gå opp i skogen igjen.

 

Og ellers så har jeg gjort det jeg pleier og gjøre etter at jeg fikk en telefon, nå er det vel ei som blir irritert men jeg skriver det uansett jeg var oppe hos venninnen min som jeg pleier og drakk kaffe og vi skravla som vi også pleier.

 

Da jeg gikk hjem så begynte det og regne men det gjorde meg ingenting for jeg skulle jo hjem uansett, så hva gjorde  det å bli litt våt på vei hjem når jeg kom hjem var det bare å bytte klær noe jeg skulle uansett.

 

Nå skal jeg se på farmen og slappe av med tv og ett glass saft.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Det trodde jeg også men det var ikke tilfellet med denne, kan jo bare være en etternøler som var på tur for å finne seg litt å spise og skremme meg og andre turgåere.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er jo sånne gode temperaturer men nå blir det vel kaldere og de går i dvale og kommer ikke ut igjen før på forsommeren, det skal bli en god tid uten disse huggormene ute i naturen nå som det blir kaldere i luften.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Usj, trodde hoggormen hadde gått i dvale. Ekkel skapning å møte. Glad det ikke er på min kant av landet.
      Flott at du fikk deg tur ut og gode venninner er godt å ha. Nå synes jeg at Henrik, Lasse og Hanne var barnslige. Da får de klare seg uten mat.
      Gratulerer med 10 plass. Klem til deg fra meg.

      1. Det trodde faktisk jeg også at de hadde gjort men den jeg møtte på hadde i alle fall ikke gjort det, det kan jo hende den var en etternøler som solte seg på akkurat den stubben. Ja du kan være glad for at du slipper disse ekle skapningene, for de er jo så ekle og så biter eller hugger dem og sprøyter inn gift i deg. Ja det var godt å komme seg ut på tur hun venninnen min er god og ha. At Hanne Henrik og Lasse er barnslige er vel og ta pent i, ja i alle fall to av dem får klare seg uten mat neste uke er jo ikke sikkert Henrik kommer tilbake etter tvekampen. Takk for det greit og moro å klatre litt på lista, eller at det bare var ett blaff.

        Ønsker deg en kjempefin kveld nå skal jeg se på håndball mellom Norge og Nederland sine kvinnelag starter på tv2 nå.

        Klem fra meg til deg.

      1. Er kanskje ikke så varmt hele tiden, kan jo være en som er litt mer varmblodig og en etter nøler som ville sole seg i går på stubben. Ja rett i koppen- tomatsuppe er veldig godt og det var middagen i går.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg