Nå er kvelden her og tiden er vel inne for å finne senga snart haha.

 

 

 

Hm kan ikke skryte av noe måneskinn i kveld for det er så grått og skyet ute i kveld, men hva gjør vel det når du har ett slikt fint måneskinn bilde i arkivet fra i vinter.

 

Hadde det vært måneskinn nå så hadde jeg ikke orket å gå ut og opp i høyden for å ta bilde i kveld, er så trøtt og sliten av dagen for jeg har prøvd å ta meg litt sammen i dag og det gjør meg helt utkjørt når kvelden kommer.

 

Skal se litt til på tv nå så skal jeg krype i seng og godt inn under dyna, det er der jeg føler meg tryggest på slike dager som jeg har hatt i noen dager nå slitsomt er bare forbokstaven.

 

Håper bare at jeg får sove noen timer mer i natt enn natt til i dag for det var ikke mange timene på øyet jeg fikk, skal ikke klage for jeg fikk tre timer og det er jo tre timer med søvn som er bedre enn ingenting.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg