Nå er kvelden her og snart tid for og si god natt fra min side.

Reklame | LYKO.

 

 

 

Dagen har vært utrolig lang i dag, men jeg har da klart å slappe av litt i dag men er trøtt og sliten uten grunn.

Uten grunn for jeg har da sittet eller ligget på sofaen mer eller mindre i hele dag, får håpe formen er litt bedre i morgen sånn at jeg hadde klart å gå en liten tur på ett sted som jeg ikke møter folk. Det er jo litt vanskelig og ikke møte folk men ett sted det ikke er så stor trengsel, er jo ikke så mye folk som går tur lenger så de en møter kan man jo bare smile og gå videre vanskeligere er det ikke.

 

Jeg fikk i meg litt mat i dag/kveld laget meg en porsjon med løksuppe, det var godt det for jeg hadde ikke spist på to dager har ikke hatt noen appetitt på mat så da har jeg ikke laget meg noe mat heller.

 

Nå er det vel på tide å krype under lakenet for dyne er for varmt, og se om jeg får noen timer på øyet for det hadde vært godt nå.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

Ventclips 12-pack//Braun//ghd//Garnier

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg