Nå er kvelden her og hva har jeg gjort i dag, jo fisketur med mer.

 

 

 

Dagen i dag startet med kjøleskapsgrøt til frokost det var godt og mettende, så var det bare å komme seg ut på tur gikk ut for å lete etter tomflasker fant jo to stykker så det ble jo litt.

 

Så gikk jeg hjemover og da ringte venninnen min hun ønsket selskap, vi satt og skravlet om alt og ingenting som vi pleier det er noe jeg syntes er koselig. Og så var jeg oppe i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte, så gikk jeg hjem og da hentet jeg fiskestanga for jeg fikk så lyst til å prøve fiskelykken fikk 2 ørret og 1 abbor så litt fisk ble det. Så gikk jeg hjem for å se på tv sommerhytta og fotballkampen men jeg rakk ikke sommerhytta men den kommer i reprise etter kampen, så jeg skal se sommerhytta da glemte jo helt tiden når jeg står og fisker bedre med fersk fisk til middag enn tv program som jeg kan se i reprise.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja må bruke de resursene som er ute i naturen, og jeg elsker å sitte på moloen å fiske å se utover stille vann og være i ett med naturen. Elsker fisk å det er for dyrt å kjøpe i butikk i allefall hvis du skal ha fersk fisk, da jeg bodde nord på så kunne vi kjøpe fisk til en billig penge fra båten.

        Skal foreslå for styret at vi kan lage slik kjøkkenhage de som ønsker det her på tomta, blir jo ikke brukt til annet en å klippe plenen så da tenkte jeg at de som ønsker kunne ordne sin egne kjøkkenhage en slik pallekasse og lage ett minidrivhus eller hva de ønske. Går det i orden så kommer jeg til å plante det jeg ønsker av grønnsaker og salater kanskje tomater også billigere og så selv enn å kjøpe det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og ei riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg