Nå er kveld gått over til natt.

 

 

 

Nå er det vel snart på tide å krype inn i sengen og prøve å få seg litt søvn, i morgen skal jeg noe som står på nei listen men jeg bare må for nå er det min tur til å vise id kortet i banken. Det skal bli godt å få det gjort og det er som oftest ikke så utenfor min like sone så det er bare å få det gjort, men det er jo noe med det at jeg skal inn i det ukjente igjen men det er jo en del av mestringen jeg må igjennom sånn er det bare.

 

Så nå er det bare og komme seg i seng og under dyna, så er det bare å lukke øynene å se hvor lang tid det tar å komme inn i drømmeland. Håper det ikke tar for lang tid for jeg må ha den søvnen jeg trenger til å fungere i morgen, hvis ikke så får jeg bare leve som en sombi men det går for en dag da sier jeg bare. Har hatt dager som er verre da jeg var på det verste så sov jeg ikke mer en ett par timer hver natt i flere dager, ja faktisk opp til en uke eller to da ble hverdagen vanskelig det kan jeg faktisk skrive under på.

 

 

God natt alle dere der ute.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Du kommer til å gå raskt ut igjen, de pleier ikke bruke lang tid med mindre du stopper for å snakke med de. Og de ser jo kun ei hyggelig dame, slik vi alle ville tenkt om vi så deg på gaten. De leser ikke tankene dine og angsten på innsiden, det er noe du gjemmer på innsiden. Du mestrer stadig mer, og gjør stadig mer! Synes du utfordrer deg på en bra måte nå, riktig nok er dette noe du må gjøre, men du må finne måten å gjøre det likevel. Ha en fin dag, klem ❤

      1. Det gikk kjemp raskt toppen to minutter så var jeg ferdig, var eget kontor å være på bare jeg og han som jobbet i banken en ung mann som var kjempekoselig. Jeg veit at det er bare jeg som kjenner på den angsten, den syntes ikke så godt utenpå men vondt er det uansett om det syns eller ikke for andre.

        Ja jeg jobber med saken å finne flere utfordringer jeg kan bryne meg på som er og har vært en vanskelig sak og gjøre, har funnet ut at jeg må bare gjøre det for å få ting bedre her i livet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg