Nå er klart til å kunne handle inn på mandag. Føles lenge til når det er tomt for alt.

 

 

 

Nå er handlelisten til mandagen klar å her i huset trenger jeg alt, er helt skrapa i både kjøleskap og fryser men det går helt fint det. Ikke for å klage men det er livets realiteter, dere får bare ta disse ordene som dere/du vil veit at disse ordene  blir brukt mot meg men det tåler jeg det må jeg bare tåle.

 

Er ikke enkelt å ikke ha råd til å handle inn før helgen, da blir det mye bedre med middag til mandagen. Og det er jo en grei måte å kunne gå ned noen kilo ved å ikke gjøre noen verdens ting, jo jeg går jo turene mine så litt legger jeg jo i det å få gått ned fem kilo før 17 mai det går det.

 

Så nå får jeg vel bare vente på de som ikke liker det jeg skriver, for dem er det noen av det veit jeg. Skal også vente på kompani Lauritsen, det er noe av det jeg følger med på.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Håper du har hatt en fin dag også, for det har jeg med en lang tur i skogen. Tja får vente litt med det å tygge på noe jeg må spare de to knekkebrødene som er her i huset, nei da det er ikke så lenge til mandag er jo bare morgendagen igjen så det går helt fint det.

        Ja jeg koser meg med tv.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Trasig at det er tomt. Mat trenger man, har jeg bodd i nærheten så har jeg bedt deg på middag. Ser på Kompaniet, var mye tøft de måtte igjennom. Du har fått gått masse, og pakke hadde du fått også! Sånt er kjekt! Det dårlige været vi hadde har rote seg ned, håper snøen forsvinner like fort. Kos deg videre med kvelden. Klem til deg fra meg!

      1. Ja men det går helt fint, sånn er det noen ganger så det går helt fint. Ja det kan man trygt si at det var mye tøft de måtte igjennom i kveld, synd at Morten måtte hjem i kveld.

        Ja jeg har fått gått kjempe mye, fikk pakke i posten i går men får ikke lagt ut noe bilder av det var tre par kjempe gode joggesko det kommer på mandag det også.

        Det var godt å høre at været har roet seg hos dere, nå håper jeg dere snart får våren dere også.

        Jeg skal kose meg videre her i kveld.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg