Nå er julen over for min del.

 

Ja som dere ser av overskriften så er julen over, jeg har åpnet gaver og spist julemiddagen min og nå skal jeg se på tv noen timer til. Jeg skal pakke ned julepynten i morgen sånn at den kan bæres ned i boden til i morgen tidlig. Dere andre som skal i mange juleselskaper med mer ønsker jeg en god jul, jeg blir sett med flere innlegg i romjula håper bare at noen gidder og lese det jeg skriver. Men det er jo frivillig og lese en blogg, men det hadde vært godt om noen hadde tatt seg tiden til å lese noe av det. Jeg veit jeg har en kjedelig hverdags/altmulig blogg så jeg bedreider ingen om de ikke vil stikke innom, men noe må jo falle i smak hos meg også.

 

 

Det var veldig kalt på morgenen her sånn ca – 15 grader og en lett bris, men vi hadde det varmt og koselig hjemme hos hu mor med korpsmusikk og det hele. Jeg hadde tenkt å legge til noen nye bilder som jeg har på mobilen min, men jeg husker ikke passordet mitt og da er det litt vanskelig, for det jeg brukte var vist ikke riktig ut fra den beskjeden jeg fikk da jeg prøvde å logge meg inn.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg