Nå er jeg veldig trøtt og sliten så da er det bare å finne senga.

 

 

 

Nå er det snart å ha et stevnemøte med senga her i gården, for nå er jeg helt sluttkjørt har faktisk vært det mer eller mindre i hele dag. Skal bare se ferdig senkveld å etter det skal jeg ut med Elvis gutten så han får gjort det han skal for natten, så er det bare og kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine og prøve og få en god nattesøvn. Skal jo ta mine smertestillende tablettene mine, så kanskje jeg får noen timer på øye.

 

Takk for at stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg