Nå er jeg trøtt og sliten, håper det blir litt søvn i natt?

 

 

 

Nå er det kommet til denne tiden av døgnet igjen, får bare håpe at jeg får meg en god natts søvn i natt. For nå er jeg enda mer tom enn det jeg var tidligere i kveld, for i ettermiddag hadde jeg min etterlengtete første psykologtime på mange år. Det tømte meg helt og jeg gråt i en halvtime etterpå, føler meg dum som må ha det slik.

 

Men nå får jeg komme til det jeg skulle skrive om, jeg skal nå prøve å komme meg i seng for det føler jeg at jeg trenger nå og faktisk fortjener. Har ikke fått til å sove etter en slik dag som jeg har hatt i dag, håper det slår feil å at jeg får sove hele natten igjennom.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hei.
      Håper du fikk sove i natt.
      Bra du fikk time .
      Det er tøft å være hos psykolog og gå gjennom ting i livet. Det er bra men det blir en reaksjon etterpå.
      Håper at du får det bedre etterhvert.
      Godt å få snakke ut med noen om ting.
      Du får ha en fin dag.
      Klem fra mæ. 🌹

      1. Jeg fikk noen timer med god søvn. Ja det var en etterlengtet time, skal tilbake rett over påske.

        Ja det er tøft og vondt å gå igjennom ting i livet, å fyttirakkern for en reaksjon etterpå men det blir vel bedre etter hvert.

        Ønsker deg en fin fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg