Nå er jeg sperret for å kunne dele på grupper på facebook igjen, for alt jeg skriver er vist raportert som støtende.

 

 

 

Jeg er  vist støtende for folk på facebook  for jeg får jo ikke delt mine innlegg på gruppene jeg er medlem av lenger, får feilmeldingen at denne meldingen at dette innlegget inneholder noe som folk har rapportert som støtende. Jeg tror jeg veit hvem det er skal ikke nevne noe mer enn dette. Dette er det jeg får beskjed om Meldingen din ble ikke sendt fordi den inkluderer innhold som andre personer på Facebook har rapportert som støtende. Jeg skulle bare dele forrige innlegg som jeg postet her inne, hva var støtende med det nå blir jeg noe irritert men det er jo personer som ikke ønsker at jeg skal blogge lenger, men de klarer ikke og stoppe meg uansett så de får sitte på sin høye hest og tro hva de vil. Det finnes innlegg som er verre enn mine som blir postet og delt inne på facebook grupper, jeg er vel ikke de verste der inne.

 

Nå har det gått greit igjen for jeg har da ikke gjort noe som ikke er lov der inne eller her inne så vit jeg veit.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit

2 kommentarer
    1. Så lenge en er tatt inn som ‘blogg.no-blogger’, er de sidevisningene en får gjennom disse Facebook-gruppene uansett bare for en dråpe i havet å regne i forhold til de som avstedkommer fra promoteringen av nye innlegg på portalens hjemmeside. Ikke for det at en som relativt ny blogger i en etableringsfase ikke skal ta med seg alt en kan få, men jeg tror neppe du vil se noe generelt fall i antallet klikk uten promotering i disse.
      Du kan dermed etter alt å dømme ta det helt med ro, og fortsette akkurat som før uten at nevneverdig skade har skjedd.. 😉

      1. Jeg har fått noen flere enn den promoteringen på blogg.no men ikke mange har fått over 100 i går, nå gikk det greit å poste innlegg på facebook igjen. Så det må jo ha vært en feil der inne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg