Nå er jeg på tur ut for kvelden.

 

 

 

Nå er det klart for kveldens tokt blir spennende å se hvor mye det blir i kveld, samme hvor mye det blir bare jeg får handlet inn litt mat i morgen og kanskje ett kort til telefonen mer behøver det ikke å bli.

 

Er jo i kveld og i morgen igjen og det er de dagene det er mest folk ute også, så da er det bare å holde ut skal høre litt på Vinni og Onkel p som har konsert i dag fra utsiden av sperringene koster 650 kroner å komme innenfor sperringene. Hører like godt hvis ikke bedre fra utsiden for da er jeg litt unna, De derre skal ha konsert senere da skal jeg gjøre det samme, og samle tomflasker/ bokser tjene noen kroner og høre konsert på samme tid.

 

Dette innlegget er forhånds postet så jeg er ute alt da dette kommer på trykk.

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag og kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Kos deg masse i kveld. Nyte musikk og du skåner hørselen når du står på utsiden. Håper du finner det du skal. Skal ut i vogna i morgen, og barnebarnet kommer. Blir kos. Været er godt. 🌞

      1. Det ble en kjempefin kveld med masse fin musikk, ja jeg skåner den hørselen jeg har og fikk se VINNI OG ONKEL P etter konserten det var gøy pratet ikke med dem.

        Fant en god del mye mer enn i går, og da fant jeg det som jeg finner i løpet av en måned. Kos dere i vogna allesammen.

        Her blir det mer flaske samling i morgen, været er kjempefint her også.

        Ønsker deg en god natt .

        Klem fra meg til deg.

    2. har du ikke fått pengene fra spleis, du har jo penger til å handle mat uansett flaskepant,men håper du finner masse,ha en fin kveld,varmt her,klem fra meg

      1. Pengene fra spleisen kommer inn til uka ble avsluttet på fredag, det er forventet inn på konto på onsdag den 12 juli.

        Ok ja handlet inn for flaskepanten i dag, ble en del i kveld også de skal brukes til smertestillende.

        Har hatt en fin kveld med sol og varme og ikke minst konserter.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    3. ja,da kan jeg forstå du ville finne tomgods,visste ikke det tok så mange dager å få inn pengene,varmt her i dag,skal ut med båten,og den blir ikke ofte brukt,første gang for meg i år,fin dag til deg

      1. Det gjør nok det er en del av sparebanken 1 som har spleis og de skal gjøre sin jobb før det kommer inn på min konto, så det tar ca 3 virkedager. Det er grunnen til mye av tomgods samlingen og så vil jeg legge meg opp en buffer litt kontanter hjemme, er vel ikke noe galt i det.

        Varmt her også sånn ca 23 grader og sol, skal snart på en liten gå tur.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg