Nå er jeg ned i fem om dagen.

 

 

 

Ja jeg har nå klart å komme ned i fem røyk om dagen, og nå står det igjen og stryke en om dagen. Ja hurra det skal ikke bli noe problem, og grunnen til det er at jeg syntes ikke det er noe godt med røyk lenger. Så dette skal nok gå helt fint og det er faktisk ikke noe stress å slutte med den ille smakende pinnen lenger, har jo hatt 20 røyk i tre dager nå og når den er tom er det slutt og det er ingen sorg om den blir borte fra mitt liv.  Billigere blir livet mitt også uten, får jo spart litt også trenger jo det hvis jeg skal få drømmen min oppfylt om noen år.

 

Jeg blir glad da jeg skal kvitte meg med den dyre uvanen er nok mange nå som mener jeg burde slutte tvert, det har jeg prøvd før og det gikk ditt høna sparker eller rettere sakt rett til Bloksberg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

15 kommentarer
    1. Du er flink,ingen tvil om det.Dette går rette veien.Tror at når du har bestemt deg for noe så klarer du det.Heier på deg.

      1. Takk.

        Ja når jeg har bestemt meg for noe så klarer jeg det, det går rette veien så dette skal jeg klare.. Og med denne fine heiagjengen så skal det gå helt fint.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det kommer til å gå kjempefint, slutte skal jeg med røyken for det er både dyrt for lommeboka og helsa og fortsette.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så bra jobba! 😀👏

      Tviler ikke på at du skal klare det, og det er fint at du gjør det slik du selv føler er best for deg. Hva andre mener har ingen betydning i denne sammenheng mener jeg ☺

      Ha en fin lørdagskveld! Klem 🙂❤

      1. Takker så mye, var en stor motivasjonsjobb først. Og det gikk hurra. Nei jeg kjører mitt løp og det har funket til nå så folk får bare mene noe helt annet det bryr jeg meg ikke noe om, og kjører mitt løp for da er det lettere for meg og lykkes med å bli røykfri.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Alle må gjøre på sin måte 🙂 Jeg sluttet tvert, fordi for meg føltes det mer som det ikke var fysisk jeg var avhengig. SÅ jeg mente at når jeg bare VILLE slutte og var skikkelig motivert, så ville ikke det fysiske suget være der. OG det stemte for meg. Så jeg sluttet tvert. Men man reagerer og er forskjellige sånn 🙂

      1. Ja alle gjør det på sin måte, jeg ble fullstendig sprø sist jeg skulle slutte og sluttet tvert. Det holdt ikke mer enn en uke så var jeg i gang igjen så nå tar jeg nedtrappings modellen og den har hjulpet meg til nå, jeg trodde jeg skulle bruke en måned men nå er jeg så langt ned i antall at det blir i midten av denne måneden så er det slutt. Ja vi er alle forskjellige på hva som funker og ikke, jeg er nok mer fysisk avhengig enn jeg trodde så.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg