Nå er jeg klar til bloggtreff og gleder meg.

 

 

 

Har sovet godt i natt og det er ikke normalt når jeg skal noe sånn som i dag, gleder meg veldig har brukt all min tid på morgenen på å finne fram og kle meg. Jeg har tatt på meg en bukse som jeg ikke har fått på meg på 20 år, ble veldig gøy å få på meg den igjen, håper det jeg har på meg er fint nok for det er mye jeg drukner i nå hvis jeg prøver det og det er av det fineste jeg har og alt er for stort skitt tenkte jeg.

 

Så de andre på treffet får ta meg som jeg er, jeg kommer som jeg er kledd nå har ikke så mye annet som passer meg har gått ned en del i vekt så blir det sånn men det er jo bra og ha gått ned når det gjelder helsa.

 

Kommer flere innlegg fra treffet i kveld og i morgen.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg