Nå er jeg klar til å bare gå huff.

 

 

 

Nå er jeg faktisk helt klar til å gå til huff tannlegen, har bare igjen å pusse tenner den biten skal da gå greit. Men så har jeg det som venter meg om en times tid jaja de fleste vil vel si at det er en grei sak, men nei det er ikke det har gruet meg i to dager nå så det er vel bare å få det gjort.

 

Om ett par timer så er jeg ferdig får jeg håpe nei kanskje tre timer, og da jeg er ferdig skal jeg sprute ut døra og håper jeg ikke møter på noen og legge turen den lange veien hjem. Etter det så veit jeg ikke hva resten av dagen vil bringe, det får jeg ta i ett annet innlegg for jeg veit jo ikke hva resten av dagen vil bringe før i kveldingen.

 

Lag deg en fin dag her regner det men uansett vær så kan dagen din bli fin.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

11 kommentarer
      1. Takk nå er jeg ferdig for denne gang, det gikk jo på ett vis for angsten gnager nesten hull i meg.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ett hull og fjerning av tannstein som det var nok av, håper det er lenge til neste gang for dette var forferdelig. Var da godt å få rene tenner og uten hull og nesten uten tannstein. Sånn angst som jeg har gått å hatt den siste uka bare for at jeg skulle til tannlegen er det lenge til jeg orker en gang til, derfor håper jeg det blir lenge til neste gang.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg var ferdig når jeg leste dette. Ja nå kan jeg senke skuldrene litt, skal til legen snart ikke i kveld blir vel ikke i morgen heller men veldig snart for de trenger en legeerklæring.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det gikk da bra men angsten slapp ikke taket før jeg kom til venninnen min, nå slapper jeg virkelig av med tv.

        Ønsker deg en riktig god kveld og en god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg