Nå er jeg klar for tur og ellers gripe dagen.

 

 

 

 

Nå er frokosten og alt av morgen rutiner gjort, tar litt tid men det får ta den tiden det behøves får ikke gjort noe med det. Skal se litt nede i byen der alle boder og alt på plass klokken 15.00 går jazzparaden og åpningen av festivalen, men det er full fart fra klokken 10.00 det er to timer siden men det er i kveld det er full fart med mye konserter. Jeg skal ikke inn på konsert området der er det for dyrt og for mye folk på ett begrensa område, er mange konserter er jo gratis også men der er det også altfor mye folk. Jeg tar heller og går i gatene og samler tomflasker, hører musikken fra konsertene på avstand og da hører jeg det mye bedre syntes jeg da.

 

 

Ingen som kunne nekte meg å gjøre det jeg pleier og gjøre svarte de jeg pratet med i går, og det var folk fra styret i Kongsberg Jazz for man må jo ikke ha tillatelse fra kommunen for og samle tomflasker ellers i året så gjør som du pleier du sa han.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer

      1. Ja det er moro med festival, været ser greit ut nå men i morgen er det meldt regn og 14 grader men det ser vi i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg