Nå er jeg her igjen med en liten oppdatering.

 

 

 

Denne helga har jeg brukt på å jakte etter tomflasker, ble  jo noen men ikke så veldig mye er jo enda en fordel med å lete etter tomgods man får jo vært mye ute på tur. Det er jo en helsegevinst det også, er mye trim og trening ved å gå lange turer, ja og få luft og bevegelse gjør godt for kropp og sjel mener jeg da.

 

Nå så har jeg fått skrevet handlelisten min det blir bare mindre og mindre på den hvis budsjettet skal holdes, alt er jo blitt så svindyrt når det gjelder mat og alt det andre en trenger. Da er det godt jeg går tidlig ut for å handle, for da er det mye i disse billig krokene både frukt og grønt brødvarer pluss disse kjøle diskene med datovarer til 50% der pleier jeg og kjøpe inn det jeg trenger og flere med meg.

 

Nå skal jeg se på tv er mye sport og annet og se på så er det bare å lade opp til en ny uke, ja en må jo lade opp så jeg klarer å fullføre neste uke for den kan bli lang og hard. På tirsdag så starter vi på en ny måned med mange nye muligheter, August er jo en fin måned med både skolestart og nye samvær som skal settes opp blir en fin høst når den starter ute i september oktober en gang.

 

Mye annet som blir spennende å se om jeg får til som jeg har lyst til å få gjennomført, sier ikke hva det er før alt er i boks og kan realiseres sånn er det bare.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Takk for at syntes det er koselig at jeg kommer med en oppdatering. Ja det er mye å se fram til og som jeg gleder meg til.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er mye jeg ønsker å gjennomføre, ligger mye jobb før jeg får gjennomført det som å samle tomflasker og spare det som spareskan.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Er så fint når du kommer med oppdatering. Nå er vi kommet til august og dagene har flydd avsted.
      Har sett at maten er blitt dyrere og dyrere. First price produktene er ikke billig lenger. Sjekker billig disken hver uke. Handler en gang i uka. Lurer mange ganger på hvordan dette skal ende. Klem til deg fra meg. 🥰

      1. Takk for at du syntes det, er jo mye jeg ikke kan skrive om for da er det noen som ikke liker det.

        Ja dagene flyr av gårde og jeg rekker ikke å skrive noe her inne.

        Ja alt blir bare dyrere og dyrere, first prise produktene like så. Ser alltid etter i billig disken fr da er prisene som de var før prisstigningene startet, hvor det skal ende lurer jeg også på Norge er ett av verdens rikeste land men å stanse denne prisveksten det kan de ikke.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg