Nå er jeg ferdig med forberedelsene til turen i morgen.

 

 

 

Det har vært hip som hap med været i dag både sol og veldig overskyet, har da vært på tur i dag også. Men det meste av dagen har jeg gjort forberedelser til samværet i morgen vi skal til Bø sommerland som er ett vannland med mye aktiviteter og sklier, veldig fint sted til barn i alle aldre selv voksne kan ha det gøy der.

 

Har også vert oppe hos venninnen min som alltid er veldig koselig, var og handlet for henne så hun fikk inn i hus det hun ønsket til i morgen som det er santhans skulle egentlig opp til henne i morgen kveld men nå veit jeg ikke noen ting.

 

Men uansett blir det en kjempefin dag i morgen, håper det blir fint vær men uansett blir det en vannvittig dag med mye lek og moro i vann.

 

Så skal jeg vaksineres med min dose 2 i morgen tidlig kveld, og etterpå skal jeg kose meg med vin i glasset og litt frukt, kjeks og ost.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg