Nå er jeg dritt lei vinter og snø.

 

 

 

Ja det er nok mange med meg som er lei snø og vinter, veier og gangveier er dårlig brøytet subbete å kjøre bil og sykle for den som gjør det og ikke minst tungt å gå er det også.

 

Jeg har da gått meg tur i dag også, fant fem flasker som er 10 kroner er bra det nå som det er vinter.

 

Har også vært å handlet for meg selv på morgenen i dag, så ringte venninnen min så jeg gikk opp til henne vi drakk kaffe og skravlet noe som er koselig hver gang. Var oppe og handlet for henne også, så gikk jeg ned igjen med varene så koste vi oss med litt mer kaffe og skravling.

 

Fikk også en pakke i posten den var fra min eldste sønn.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg