Nå er handlelisten til i morgen ferdig og regnet over.

 

 

 

 

Ja jeg skal ut å handle i morgen for jeg fikk svaret på testen i dag tidlig, og den var negativ og da kan jeg hoppe ut av karantenen ja for smittesporingsteamet ringte meg og sa du som er fullvaksinert kan gå ut av karantenen din i dag nå som svar foreligger og er negativt. Så hurra da kan jeg gå å handle inn det jeg trenger, så nå er handlelisten på matvarer skrevet og regnet over å prisen på alt jeg trenger av mat er 150 kroner så kommer røyk og cola uten sukker i ett annet budsjett. Etter denne handelen så har jeg 150 kroner igjen på matbudsjettet, så da har jeg til å handle en gang til denne uken hvis jeg trenger mer håper ikke det for da har jeg ekstra til en annen uke som jeg trenger mer.

 

Er ikke alle uker som er like sånn er det vel med flere enn meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Står jo på nettet at vi som er fullvaksinert ikke behøver karantene etter nærkontakt med smittet, eller hadde du symptomer? Ha en fin dag, skal bake litt, snart konfirmasjon for barnebarn❤️

      1. Ja jeg fikk beskjed om at jeg ikke behøvde å gå i karantene hvis jeg ikke hadde symptomer, men snørrete og hoste+ hodepine og feber ikke noe annet enn det så jeg måtte ta test den var negativ så nå kan jeg leve som jeg pleier.

        Ønsker deg en kjempefin dag. Ønsker deg en fin konfirmasjon.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg