Nå er handlelisten skrevet for ukens handel i morgen.

 

 

 

Det er noen småting jeg trenger i løpet av neste uke, og det skal handles inn i morgen tidlig så jeg blir ferdig med det.

 

Og fy som det regnet i ettermiddag og kveld ikke bare regnet det det haglet lynte og tordnet litt men  er over nå, slik så parkeringsplassen nede ved sykehuset ut er vel noen som ble våte på beina får håpe de sandaler eller badesko haha.

 

Foto: Lp-tipser

 

Nei nå skal jeg slappe av og la kvelden gå over til natt, er noe trøtt og sliten nå så ha en fin kveld alle.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Er bare det at jeg trenger ikke mer enn det jeg pleier handle blir nok en liten flaske med cola uten sukker.

        Ønsker deg en fin fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Dette har du virkelig fortjent ❤❤❤

      Godt med det som er unnagjort 😊

      Har et vennepar fra Sverige, og mannen i huset kjøper alltid Troika i Norge. Det er det beste han vet 😊

      Ønsker deg en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Takk for det jeg glemte lista så jeg prioriterte vanlig mat for det hadde blitt veldig mye dyrere enn det var på fredag, ja troika er godt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og ikke minst en fin uke.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg