Nå er handlelisten renskrevet klar, vært mye på tur.

 

 

 

Dagen startet med frokost og så bar det ut på tur, det var faktisk deilig og så fant jeg en full pose og en halvfull med tomflasker. De skal samles opp og skal pantes på fredagen, samler opp og panter en gang i uka det blir mer av det enn og pante hver dag.

 

Har også renskrevet handlelisten med pris på varene, da holder jeg styr på hva som blir brukt og om det er noe igjen på matbudsjettet sånn at jeg har noe igjen å handle for på fredag eller om det er noe jeg trenger utover uka. Det jeg har skrevet opp nå beløper seg til 271 kroner, for jeg trenger ikke brød og knekkebrød for det har jeg det er bare middager og litt pålegg. Har ikke skrevet opp syltetøy for det har jeg igjen, trenger bare leverpostei og kaviar, middager trenger jeg bare fiskekaker og kjøttpølser har litt annet fra mandagen så da trenger jeg ikke så mye.

 

Røyke slutten går kjempefint og nå er jeg snart i tredje uka, forstår ikke hvorfor jeg ikke har klart det før nå. Jo jeg har jo nå bestemt meg for at nå må jeg slutte, og nå er plan og tanker satt ut i livet og har klart meg veldig bra.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Det med røykingen, man må være bestemt nok! Hvis man VIRKELIG har bestemt seg så går det fint. Og når man etter hvert synes at det lukter ekkelt etc, så går det bare bedre og bedre. Det gjelder liksom å ikke se på røyk som belønning eller en venn, da gå det lettere. Tror du har funnet “koden”. 🙂 Kjempebra!

      1. Det går kjempegreit har ikke hatt sug etter røyk på en og en halv uke, og det lukter ekkelt og vondt men har ikke noe imot andre som røyker for de må få gjøre som de vil.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Godt å lese at det gikk bra med røykeslutten, og dagene flyr bare avgårde. Her regner det godt, og ikke vær å være ute. Handling tar jeg på onsdag er planen.
      Ha en fin uke. Klem til deg fra meg.

      1. Håper dere har bedre vær nå og at du fikk handlet i dag, ja dagene flyr og røykeslutten går kjempe fint.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg