Nå er handlelisten min til i morgen klar.

 

 

 

Ja nå er det kveld og snart litt kaldere inne hos meg er fortsatt 30 grader inne, blir godt når solen har gått helt ned bak åsen for da blir det levelig ute.

 

Har nå også skrevet ferdig handlelista til i morgen, er ikke mye som står der mest frukt og grønt pluss knekkebrød og noe pålegg da.

 

Før jeg går å handler i morgen skal jeg slenge i meg et knekkebrød, går aldri sulten i butikken for da blir det også handlet ting som ikke står på lista og det er bortkasta penger spør du meg.

 

Nå skal jeg avslutte for i kveld og se litt på tv, er en del fotball i kveld og som den fotball og sports idioten som jeg er så blir det en del av det.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg