Nå er handlelisten ferdigskrevet, helgen har jeg brukt til turer og mye hvile.

 

 

 

Det har vært en del regn i helgen kom noen tordenskrall både på fredag og på lørdag, i dag kan jeg ikke klage på været har vært sol og varmt.

 

I kveld har jeg skrevet en handleliste og er klar for handling i morgen tidlig, ja jeg mener tidlig for jeg går ned på butikken i morgen klokken 07.00 hver mandag. Da er jeg jo ferdig med handlingen tidligst mulig, skal jo få i meg frokost først også for å gå i butikken med alle de fristelsene som er der sulten er bare dumt. Ja da er det veldig enkelt å plukke med seg ting som ikke er på lista, det er bare dumt og blir dyrt også.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit

8 kommentarer
    1. Oppe tidlig du, skjønner jeg. Bra. I dag sov jeg alt for lenge, men går da egentlig greit. Bikkja ligger like lenge, så da så….Ellers angående handling. Når jeg er i butikken sånn cirka en gang i uka, ser jeg alltid i kjøledisken hvor det ligger nedprisede varer pga holdbarhet. Skikkelig lurt sparetips. Putter det i fryseren når jeg kommer hjem, hvis jeg ikke spiser det opp samme dagen. Dette gjør nok garantert både du og flere med oss, tenker jeg🙋🏼‍♀️ Sånn blir det mindre matsvinn også😀

      1. Ja jeg står opp før fuglene våkner, da jeg hadde hund som ikke ville ut på tur før klokken 10 eller11 tiden.

        Jeg ser og handler stort sett bare nedprisede varer for at matbudsjettet mitt skal holde, mye å spare på det og vi minsker matsvinnet noe som er smart.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og den fine hunden din.

    2. God morgen. Enig med deg det å gå i butikken uten å ha spist fører med seg at man handler ting man ikke trenger. Skal på butikken selv i dag, må innom apoteket å skaffe corona test. Vi dro på mini ferie til Sverige. To dager var vi der, og han er nå dårlig. Blir nok handleliste her også. Mat må man ha. Klem til deg fra meg.

      1. Det ble en veldig tidlig morgen her, jeg tok på meg skoene og gikk ut døra klokken 05.15 var litt tidlig men det var ingen vits i å ligge i sengen noe lenger.

        Ja det er noe jeg aldri gjør lenger, for det blir for dyrt i lengden. Håper ikke det er corona han har fått, kan jo være sommer influensa han har fått. Ja mat må man ha alle sammen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Var ikke corona, måtte kjøre han til legen. Lungebetennelse, han har fått medisin og skal tilbake på onsdag. Siden han har kols så er han ekstra utsatt. Blir nok en ny vaksine mot lungebetennelse.
          Kos deg med kvelden. Klem til deg fra meg.

          1. Godt det ikke var corona, huff lungebetennelse er jo ikke noe godt å ha kols oppi alt det. Ønsker han god bedring.

            Er det vaksine mot lungebetennelse det viste jeg ikke.

            Jeg skal kose meg og det må dere også gjøre.

            Klem fra meg til deg.

            1. Pneumokokkvaksine. Personlig ville jeg heller hatt corona enn lungebetennelse anytime. God bedring til mannen din Eva, og riktig fin uke videre til alle som leser 🐰

            2. Å er det den heter. Personlig vil jeg ikke ha noen av delene.

              Ønsker deg og dine en kjempefin kveld og uke videre.

              Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg