Nå er handlelisten ferdig skrevet, har vært på en tur i dag.

 

 

 

 

 

Startet dagen med å lese noen blogger og drakk da en god og varm kopp kaffe og litt mat, så ble det en tur på morgenen og den ble innbringende fant en full pose med tomflasker som jeg skal pante i morgen da jeg skal handle.

 

Har blitt en del tv titting i dag mye sport å se på, og så har jeg tittet i alle skuffer og skap ja og kjøleskapet også for å finne ut hva jeg må handle inn og hva som kan vente.

 

Så nå er handlelisten ferdig skrevet, ble litt denne uka også men ikke så veldig mye like mye som forrige uke.

 

Panten skal settes inn på sparekontoen min, sånn at jeg har en buffer etter hvert for det trenger jo alle til og med jeg trenger det. Har prøvd i mange år å få til, men det har gått dårlig spør du meg.

 

Ønsker deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
      1. Ja det er kjempe vanskelig å legge seg opp en buffer, som er lurt å ha i tilfelle det ryker noe som vi trenger i hverdagen. Men med de prisene som er i dag så går det ikke, sånn er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Du… Så flott at du delte spleisen! Et supert bidrag til Vivian med fam!
      Ønsker deg ei flott uke! Bra du fant en pose med pant også! 💕

      1. Ja jeg bare følte at jeg måtte bidra så det ble på den måten å dele denne spleisen, det er jo Vivian sin drøm å kunne gi guttungen ett minne for livet.

        Ja det ble jo en del denne uken som er satt på sparing 100 kroner i pant på en uke.

        Ønsker deg en kjempefin dag og uke.

        Klem fra meg til deg og dine.

    2. Så bra at du fant en pose med pant. Buffer har jeg hatt i mange år. Det startet da jeg la tobakken på hylla, og penger som gikk til røyk ble satt inn på konto. Hver uke. Det ble mange ferier i utlandet. Nå setter jeg inn hver måned en sum.
      Skal sjekke opp spleisen gjort det en gang før da hun trengte advokat mot kommunen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det gjorde seg, har nettopp startet en buffer konto. Har kuttet ned en del på røyken, har ikke klart å slutte helt enda men det kommer seg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg