Nå er handlelisten ferdig, og en ting er sikkert her skal det ikke brukes mer enn det trengs.

 

 

 

 

 

I dag ble det tidlig tur bra var det har tre poser med flasker jeg skal ta med meg når jeg går for å handle inn for uka i morgen, nei skal ikke skrive så mye om hva som står på den lista for det er det bare jeg som veit.

 

Da jeg var ute og gikk så tenkte jeg mye om alt, har bestemt meg for at det skal gå sport i å spare penger. Ja det jeg måtte låne av sparekontoen skal jeg klare å spare inn igjen på halve tiden av det jeg brukte i første runde, ja jeg bare lånte dem 7000 kronene fra sparekontoen som jeg brukte nesten tre måneder på å spare nå skal det gå på en og en halv måned. Og jeg skal klare det og fortsette fra i morgen og framover og spare mye, for det er mye unødvendig som skal kuttes for min del er jo bare å stramme inn budsjettet på alle poster for å si det sånn.

 

Det er noe som nulles som transport, diverse og ikke minst fjerne kafe besøk og slike ting ingen ting som faktisk er unødvendig som og skape ett nettverk som kan gjøres på kafe og på en konsert.

 

 

Og så kommer det til å komme ett innlegg om dagen med mine tanker, det blir ett morgen/ formiddags innlegg som skal bestå av hva jeg tenker på der og da håper det ikke blir ett dårlig valg fra min side.

 

 

Ja nå skal jeg ta litt mer plass jeg også, det er jo noe jeg har trent på nå i noen år uten å lykkes med det.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

 

 

2 kommentarer
      1. Det var da ikke meningen å gjøre deg godtesjuk, står ikke mye godteri på min handleliste ikke en gang cola som det pleier eller sjokolade som det også pleier det er noe jeg ikke trenger.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg