Nå er handle turen ferdig, god morgen.

Reklame | Ellos.

 

 

God morgen alle sammen nå har jeg vært å handlet inn i dag, prøver å handle en gang i uka for da blir det ikke så mye på mat budsjettet prøver å holde det under 300 kroner i uken og det går som oftest veldig bra.

 

I dag så ble det ikke over 150 så det går utrolig bra, å da har jeg 150 kroner igjen på budsjettet hvis en trenger noe utover uken så skal det gå godt under budsjettet.

 

Det er godt å bli ferdig med å handle, jeg hater å stå i kø å gå i kø på butikken, derfor så går jeg på butikken før klokken er 08.00 for å bli ferdig med handlingen.

 

Så nå kan jeg bruke dag som den kommer, jeg er glad i å ta ting som det kommer for det er ikke noen vits i å planlegge dagen. For man føler seg jo som en taper når man ikke klarer å gjennomføre det som blir planlagt, derfor planlegger jeg ikke alt jeg gjør hver dag å i alle fall ikke dokumentere mine planer på bloggen å så ikke klare å gjennomføre. Nei derfor så tar jeg alle dager som de kommer, å det har da gått bra til nå så da fortsetter jeg som jeg har gjort ikke planlegge dagene altså.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

 

Ellos//Casall//Serax//La Redoute//Swiss Clinic

6 kommentarer
    1. Heia. Anbefaler en helt ny app. Den heter “Throw no more” Dagligvarer til halv pris. Det geniale er at det vises på appen i santid hva butikken har, og hvor mye som er igjen, når du er i butikken. Og enda mer genialt, du slipper og leite i halvpriskurva. Varene ligger på sin faste plass, nedpriset elektronisk. Mer en genialt 😉

      1. Ja den appen har jeg og alt jeg handlet i dag var til halv pris jeg handler nesten aldri matvarer til full pris lenger, det er helt genialt at de har fått en slik app som flere burde laste ned for da får de handlet billig. Å mindre mat blir kastet, og det er billigere å mer å spare.

        Ønsker deg en kjempefin mandag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Lastet ned appen, og jeg bor jo over tre mil unna nærmeste matbutikk. Ser bestandig etter hva jeg kan finne som her rimelig. Spar har en disk med halv pris på matvarer. Finner mye bra. Sjekker tilbudene. Men handler ca 2 ganger i uka. Du får fått unna handelen og det er en fordel og være tidlig på. Jeg har fisk i fryseren så slipper å handle i dag.
      Ha en fin mandag. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg var da helt ferdig tidlig, har også vært hos venninnen min i dag så jeg har hatt en kjempefin mandag.

        Det er smart med den appen jeg har brukt den flittig de siste 2 ukene.

        Klem fra meg til deg.

    3. Må si at jeg synes du er flink når du greier deg med 300kr i uken til mat. Håper du har mulighet til å unne deg litt godt også. Og det er mye bra å finne på 50% ja. Vil ikke si at butikkene rundt her er så flinke på det desverre.

      1. Jeg har aldri muligheten til å unne meg noe godt, jeg må holde meg til det budsjettet.

        Her er de veldig flinke med disse dato varene.

        Ønsker deg en riktig fin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg