Nå er en så å si nesten normal funksjon i samfunnet, men hva nå?

 

 

 

Ja nå er mange av det som var stengt på grunn av smittetiltak er nå åpnet igjen så da kan man vel si at vi har kommet mer eller mindre normalen, men hva nå når det gjelder smitte?  Får håpe at den ikke blusser så altfor mye for da ender vi vel opp som i midten av mars, for det unner jeg ingen for min del så er det helt normalt det å ikke være blant andre mennesker for jeg har bare ei venninne å jeg og henne har hatt det som vi pleier. Så nå får en bare håpe at de ikke har åpnet opp for tidlig, sånn at de må stenge igjen for nå har næringslivet og andre arbeidsplasser lidd nok.

 

Har ikke så veldig mange ting å skrive om så da blir det ett kort innlegg enn vanlig men det får da bare gå dette var bare noe jeg ville ha fram og få ut min mening.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Jeg tror ikke samfunnet blir stengt ned igjen, det har ikke verden råd til. Jeg tror at de heller godtar en større smittespredning enn den vi allerede har hatt isteden.

      1. Nei verken Norge eller resten av verden har ikke råd til en ny ned stengning av hele samfunnet. Ja det kommer vel en eksplosjon av smitte nå, men det får vi tåle for denne coronanen kommer vi til å slite med ett års tid til fram til vi får en vaksine å ta.

      1. Ja den back cræsj som jeg kaller det. ja jeg tar det også helt med ro for her i Kongsberg er det ikke så mye smitte. Lykke til til deg også.

        Ønsker deg en riktig god fredagskveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg