Nå er det vist fredag og helg.

 

 

 

 

I disse tider så blir man både døgnvill å dagene går i surr, men det er vis også påske også men i år så blir ikke påsken så veldig ensomt som vanlig. For i år så er jo ikke byen helt tom man kan jo møte folk den ene gangen om dagen som jeg er ute på tur, for nå skal jo alle være hjemme i påsken for folk kan jo ikke dra på hytta i påsken. Jeg skulle ønske at jeg hadde råd til å skaffe meg en hengekøye, primus og turmat å stikke til fjells i byen her til våren tidlig sommer å bare være i ett med naturen. Er jo også mulig å ligge under åpen himmel uten noen å søke ly i, bare for å komme seg ut på tur helt alene for jeg har ingen å dra på tur med.

 

En ting kommer ikke til å bli så veldig andeledes enn det er i dag som man må unngå å møte folk, for jeg har funnet ut at jeg har det bedre nå enn til vanlig for nå trenger man ikke ha prestasjons angst. Det er veldig deilig å ikke være så sosial, derfor vil jeg på tur alene ut i naturen for da behøver en ikke bevise for den andre som er med at dette mestrer jeg for det er mange som mener at det takler jeg ikke og mestrer jeg ikke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg